Kolejna kartka – literka

Spodobały mi się kartki – literki, tak bardzo, że postanowiłam zrobić kolejną. Tym razem jest to literka D. Długo szukałam odpowiedniej czcionki, aż znalazłam idealną: EFN Book Out. Jest idealna jako szablon. Przyozdobiona kwiatkami z faomiranu, które wycięłam za pomocą ulubionego zestawu wykrojników: Craft Passion – KWIATY nr4, TricksArt – WYKROJNIK KWIATY, Leane Creatief Kwiat jabłoni.
A tak prezentuje się ta karteczka
dla Danki

Posted on 28/08/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. gruzinowa

    rewelacja i literka i kwiatki i pomysł i wykonanie🙂

  2. Wspaniała literka, a kwiaty cudne!😀

  3. Cudowna

  4. Danusiu następna śliczna karteczka🙂

  5. Danusiu, ty nawet ze zwykłej litery potrafisz zrobić cudo🙂

  6. Reniu, Agaszku, Mariolu, Marylko, Anettko – swoimi komentarzami sprawiłyście mi ogromną radość – dziękuję Wam❤

Skomentuj

