Fartuszek, czyli 3 w 1

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną karteczkę o nietypowym kształcie. Tym razem to fartuszek. Ta praca, to takie 3 w 1. Poza tym, że jest to kartka, z miejscem na życzenia, to także jest notesikiem z samoprzylepnymi karteczkami i magnesem na lodówkę. Szablon kartki robiłam sobie sama, bo chciałam by mieścił się w nim bloczek samoprzylepnych karteczek o wymiarze ok. 7,5 cm . Do przyozdobienia wykorzystałam papier z Galerii Papieru z serii Kapuśniaczek – MINI 04, trochę koronki, kwiatek z foamiranu, drewniane biedronki i napis z wykrojnika Rosy Owl – pasek napis „Dla Ciebie”. Całość przeszyłam ręcznie. A tak się prezentuje mój fartuszek
magnesmagnes (1)magnes (2)

Karteczkę zgłaszam ją na wyzwanie na blogu sklepu Filigranki – Kartka w nietypowym kształcie
Wyzwanie nr 13

Posted on 25/08/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. bardzo pomysłowa

  2. gruzinowa

    fajowa karteczka dla gosposi hi hi🙂

  3. świetny pomysł – praktyczna piękna ozdoba🙂

  4. się błyszczy

    kolejny świetny pomysł i super wykonanie! dziękujemy za udział w wyzwaniu Filigranek🙂

  5. Miło mi, że mój fartuszek spodobał się🙂

  6. I nawet ołówek jest. Kartka świetna🙂

  7. karteluszkowo

    Piękna praca. Dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami🙂

Skomentuj

