K – jak kartka

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę o nietypowym kształcie. Od dawna się przymierzałam do wykonania kartki w kształcie litery lub cyfry. Ostatecznie wybrałam literę i to literę K. Przyozdobiłam ją kwiatkami z foamiranu wyciętymi za pomocą wykrojnika Craft Passion – kwiaty 4. Wykorzystałam też tekturki, m. in.: napis Fajna babeczka z Filigranek. Kształt litery przeszywałam ręcznie.
dla Kasidla Kasi (1)
W związku z tym, że karteczka ma nietypowy kształt i użyłam tekturki zgłaszam ją na wyzwanie na blogu sklepu Filigranki – Kartka w nietypowym kształcie
Wyzwanie nr 13

Posted on 22/08/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. gruzinowa

    super K – artka ,(ja robiłam cyferkę 1 na roczek) pięknie ozdobiona ,powodzenie w wyzwaniu🙂

  2. Karteczka pomysłowa i piękna- powodzenia w wyzwaniu

  3. kolejna śliczna, pozdrawiam

  4. piękna ,śliczna i wspaniała

  5. scrapAsia

    Świetny pomysł, bardzo ciekawa kartka. Dziękujemy za udział w Filigrankowym wyzwaniu🙂

  6. Rewelacyjna kartka!

  7. Forma ciekawa i pomysłowa, wykonanie jak zawsze perfekcyjne. Powodzenia w wyzwaniu.

  8. Dziękuję Wam za tak życzliwe przyjęcie tej nietypowej karteczki❤

Skomentuj

