Z filiżanką

Dzisiaj karteczka z sentencją. Tekturka zakupiona w Filigrankach. Przyozdobiłam ją maleńkimi kwiatkami z foamiranu barwionego kredkami „Bambino”, które wycięłam wykrojnikiem: Craft Passion – kwiaty 4 . Środki kwiatków zrobiłam z zimnej porcelany też barwionej kredkami „Bambino”. Listki wycinane z  zielonego papieru czerpanego z pomocą wykrojnika: Cheery Lynn Olive Branches. Serwetka to wykrojnik: Prima – Parisian lace, motylki – Cheery lynn designs – small exotic butterflies, zaś filiżanka, to Marianne Design – CR1237 Wykrojniki Craftables Filiżanka i łyżeczka.
z filiżanką

Posted on 20/08/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. gruzinowa

    o kurcze ale cudeńko,jestem zachwycona 🙂

  2. śliczna,bardzo mi się podoba

  3. Reniu, Elu – ogromnie się cieszę, że spodobała się Wam ta karteczka🙂

  4. Oj, przydałaby mi się filiżanka z taką zawartością. Śliczna jest🙂

Skomentuj

