Pachnąco-płonący komplecik

Chciałam Wam pokazać dzisiaj komplecik składający się z pudełka na świeczki tealight i świecznika. Świecznik, to szklany pojemnik po musztardzie, który obkleiłam bawełnianą biała koronką i przyozdobiłam kwiatkami z faoamiranu. Pudełko z kolei przyozdobiłam haftem matematycznym. Wzór pochodzi ze specjalnych wykrojników, które swego czasu zakupiłam.  Jeden to wykrojnik Joy – ramka ozdobna [6002-1011] – można go kupić tutaj: http://www.artystyczny.com.pl/pl/p/Wykrojniki-Joy-4szt-Chrissie-Wedding-Ozdobna-Ramka-60021011/11374 . Drugi to szablon Joy – serce narożne [6001/1026] – można go kupić tu: http://swiatpasji.pl/sklep/pl/p/szablon-joy-serce-narozne-60011026/6787 Oczywiście przyozdobione zostało także moimi foamiranowymi kwiatkami.
prezencik dla H prezencik dla H (1) prezencik dla H (2) prezencik dla H (3)prezencik dla H (4)

Posted on 14/08/2016, in foamiran, haft matematyczny, pudełka różne, scrapbooking, świeczniki. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. gruzinowa

    o kurcze ale cudny komplet🙂

  2. Piękny komplet, na pewno ucieszy osobę, dla której jest przeznaczony.

  3. Reniu, Aniu, Elu, Anettko – ogromnie mnie cieszą Wasze opinie. Mam nadzieję, że podobnie jak Wam, komplecik spodoba się również osobie dla której go zrobiłam🙂

Skomentuj

