Album dla wspaniałej osoby

Dzisiaj chciałam Wam pokazać album, który zrobiłam dla pewnej wspaniałej osoby. Do tej pory bazy robiłam samodzielnie, tym razem kupiłam bazę w Eco scrapbooking. To zestaw warsztatowy, do samodzielnego wykonania. W zestawie jest płócienna okładka, ja jednak zastąpiłam ją własną🙂 W kartach albumu są „kieszonki”, w które włożyłam kilka przydasi
A tak prezentuje się moja praca
album dla M. album dla M. (1) album dla M. (2) album dla M. (3) album dla M. (4) album dla M. (5) album dla M. (6) album dla M. (7) album dla M. (8) album dla M. (9) album dla M. (10) album dla M. (11) album dla M. (12) album dla M. (13)album dla M. (14)

Posted on 30/07/2016, in albumy, papierowe kwiatki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. gruzinowa

    Brak mi słów by opisać to co zrobiłaś ,to musi być rzeczywiście szczególna osoba – gratuluję Wam obu🙂

  2. Piękny albumik, osoba obdarowana na pewno zadowolona🙂

  3. wspaniały album, Danusiu! śliczne ozdoby i ciekawy pomysł na schowanie przydasi🙂

  4. Kolejny cudowny album stworzyłaś.

Skomentuj

