Urodzinowa w deseczki

Chyba mam słabość do zielonych kwiatków. Tym razem kwiatki z zimnego foamiranu wyrosły na karteczce z deseczkami w tle. Nie wiem jak dla innych osób „bawiących się” foamiranem, ale dla mnie, pomimo iż jest bardziej plastyczny, to dosyć trudny materiał. Ale nie poddaję się i ciągle próbuję go oswoić. Białe kwiatki z foamiranu na gorąco wycinane są ręcznie (jeszcze, bo już do mnie idą najnowsze wykrojniki z Craft Passion)
Do wykonania karteczki wykorzystałam wykrojniki:
– serwetka: Prima – Parisian lace
– kwiaty i liście: TricksArt – WYKROJNIK KWIATY,Crafty Ann Flourish14, RosyOwl – listki 5
– inne:  Rosy Owl – napis: Moc Życzeń, Memory box – 98507 Isabella Butterfly i 98508  Pippi Butterfly
A tak prezentuje się moja praca
dla Wiesi Z

 

 

Posted on 27/07/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Oswajanie foamiranu pięknie Ci wychodzi.

  2. gruzinowa

    mnie się kwiatki podobają ,a karteczka jest śliczna🙂

  3. Kwiaty są piękne!
    Już niedługo i ja będę próbować, ale zacznę od 5listkowych🙂

  4. Anettko, Reniu, Aniu – miło mi, że moje kwiatki, jak i karteczka spodobały się Wam🙂

  5. śliczna

  6. Dziękuję moja droga❤

Skomentuj

