Kolejna karteczka urodzinowa na 70

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną karteczkę, którą zrobiłam na 70 urodziny.
Do jej przyozdobienia wykorzystałam kwiatki, które zrobiłam z zielonego foamiranu na zimno, oraz białego na gorąco.
Scrapki wycinałam wykrojnikami:
ramki: Prima – Parisian lace, Magnolia – Lace Coster, Sizzix-Framelits Circles koła
kwiaty i liście: TricksArt – WYKROJNIK KWIATY, RosyOwl – listki 5, Crafty Ann Flourish14, Cheery Lynn – Daisy Strip, Joy – Bluszcz [6002/0456]
inne:  Marianne Design – Cyfry, Memory box – 98507 Isabella Butterfly i 98508  Pippi Butterfly
70 Heni 1

Posted on 20/07/2016, in foamiran, jubileusze, kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. gruzinowa

    ta siedemdziesiątka też jest śliczna ,warta wzorowania🙂

  2. Gdzie się nie obejrzeć – foamiran. Ale nic dziwnego, skoro tak cudownie „kwitnie”. Kartka piękna.

    • Miło mi Anettko, że Ci się spodobała karteczka.A pianka, rzeczywiście daje wiele możliwości, dlatego tak chętnie po nią sięgamy🙂

  3. Komentarz mi zjadło?

Skomentuj

