Zielono mi – znowu :-)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać 2 karteczki w radosnym, letnim nastroju. Do ich wykonania wykorzystałam papier wizytówkowy w kolorze zielonym i ecru oraz zieloną kalkę.
Kwiaty wykonane są z pianki – foamiranu: zielonego na zimno i w kolorze białym – barwionego pastelami olejnymi.
Wykorzystałam wykrojniki:
– ażury: Sizzix Thinlits Die Set 4szt – Mixed Media (660220) i Sizzix –  Tim Holtz Alterations – Mixed Media 2
– kwiaty: TricksArt – WYKROJNIK KWIATY (róże i pięciopłatkowe)
– liście: Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann Flourish14, Magnolia – Rose Lea
– motyle: Cheery Lynn designs – small exotic butterflies, Memory box – 98507 Isabella Butterfly i 98508  Pippi Butterfly
zielone róże zielone róże (1)

Tymi karteczkami, żegnam się z Wami na jakiś czas – robię sobie wakacje od wszystkiego. Mam jednak nadzieję, że będziecie tu mimo wszystko zaglądać.

Posted on 29/06/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. Cudne są! Kolorystyka przepiękna!

  2. gruzinowa

    ale cudne karteczki ,pięknie zrobiłaś te kwiatki – całość dobrana rewelacyjnie🙂

  3. I znowu ślicznie

  4. Zielono Ci i pięknie. Ach, ten ażur na dolnej kartce… Udanego odpoczynku🙂

  5. Agaszku, Reniu, Mariolu, Anettko – miło mi, że spodobały się Wam te karteczki, ich kolorystyka i kwiatki🙂

  6. Zawsze byłam wielbicielka Twoich kartek. Ale ten niebieski album „:pocieszalski” jest super. Szczególnie podoba mi sie karteczka z mottem o miotełce. Czy jest szansa aby ja kupić?? Chciałabym podarować ją komuś, komu może bardzo pomóc w życiu. Z serdecznymi pozdrowieniami – joana

    • Cieszę się, że podobają Ci się moje prace. Niestety nie robię prac na zamówienie. Napisałam Ci maila, gdzie mogłabyś ew. zamówić sobie taką miotełkę🙂

  7. Cudne karteczki

  8. Jakie piękne! Z podziwem patrzę na takie przepiękne bukiety jakie układasz na swoich kartkach! I te kolory!!!

    • Dziękuję Ci Aniu za tak miłe słowa❤ , tym bardziej, że kiedy zaczynałam swoją przygodę ze scrapbookingiem to ja zachwycałam się Twoimi kompozycjami🙂

  9. Twój blog, Twoje prace umilają mi szare dni. Dzieki. powodzenia. – Joana

Skomentuj

