Letni bukiet

Postanowiłam zrobić kwiecistą kartkę, bogatą również w listki. jeszcze jeden warunek sobie postawiłam – 9 kwiatków. Kwiatki wykonałam z foamiranu. To pierwsze moje próbki maków i chabrów.
Wykorzystałam wykrojniki: TricksArt – WYKROJNIK KWIATY, Rosy Owl – Listki 5 i pasek – napis Moc życzeń,  Crafty Ann Flourish14, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka, Sizzix –  Tim Holtz Alterations – Mixed Media 2, Marianne design – LR0192 Liście oraz Ramka i liście LR0117
dla Reni
Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
– na blogu Bee scrap –
czerwcowe #14 / June Challenge #14


L jak listki  – na blogu Kartkowe ABC
AKTUALNE WYZWANIE

 

 

Posted on 23/06/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Śliczna kartka

  2. gruzinowa

    śliczna Danusiu🙂

  3. śliczne letnie kwiaty i wspaniała kartka.
    Życzę powodzenia w wyzwaniach🙂

  4. Jaka piękna kolorystyka.

  5. Mariola, Renia, Ela, Anetta – miło mi, że spodobała się Wam ta karteczka🙂

  6. Malowany Imbryczek

    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC!

Skomentuj

