Album w kolorze blue – wydanie drugie, strony 7- 14

Dzisiaj, zgodnie z zapowiedzią, kolejne strony mojego „męskiego” albumu. Zatem zapraszam do lektury stron 7-14. Drobne tekturki wycięła na moje zamówienie p. Kalina z Kalinowego Gaju, pozostałe pochodzą z rożnych sklepów i od różnych producentów
album - pocieszanki (8) album - pocieszanki (9) album - pocieszanki (10) album - pocieszanki (11) album - pocieszanki (12) album - pocieszanki (13) album - pocieszanki (14)'album - pocieszanki (15)

Posted on 16/06/2016, in albumy, męskie, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Piękny album

  2. Piękne cytaty w pięknej oprawie.

  3. Elu, Haniu, Anettko – dziękuję za życzliwe przyjęcie tych stron❤

  4. Kolejne przepiękne cudo! Zazdroszczę talentu🙂

  5. cudny album a cytaty ….. brak mi słów ja nie potrafie tak pieknie pisac pozdrawiam

    • Cieszę się, że spodobał Ci się mój album. A cytaty nie moje, więc nie musisz się martwić, że sama nie potrafisz takich wymyślić. Ja lubię „zbierać” takie perełki – jak potrzeba – mam jak znalazł🙂

Skomentuj

