Album w kolorze blue – wydanie drugie, prezentacja pierwsza

Raz do roku robię jeden album, który jest dla mnie ogromnym wyzwaniem, a jednocześnie ogromną przyjemnością. To taki specyficzny prezent urodzinowy dla fantastycznego człowieka. Tym razem opracowałam 26 stron, które przez jakiś czas będę Wam tutaj pokazywać. A żeby Was zbytnio nie zanudzać pokażę po 8 zdjęć. Mam nadzieję, że jakoś to wytrzymacie ;-)  Album jest w kolorze metaliczno niebieskim. Poza tym wykorzystałam kolor biały i ecru. Ozdobiłam go scrakami wycinanymi za pomocą wykrojników oraz tekturkami, które udało mi się zakupić w różnych sklepach scrapbookingowych. Niektóre tekturkowe scrapki wycięła na moje zamówienie p. Kalina z Kalinowego Gaju. To tyle gwoli wstępu😉 A teraz już pierwsza prezentacja: okładka i 6 pierwszych stron. Wybaczcie, że nie piszę nic o wykrojnikach, ale szukanie ich nazw zajęłoby mi nie mniej czas niż robienie tego albumu. W razie pytań – odpowiem🙂
album - pocieszanki album - pocieszanki (1) album - pocieszanki (2) album - pocieszanki (3) album - pocieszanki (4) album - pocieszanki (5) album - pocieszanki (6)album - pocieszanki (7)

Posted on 15/06/2016, in albumy, męskie, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Pięknie się zaczyna! Jaki super pomysł z pocieszankami! Piękne wykonanie, Danusiu🙂

  2. Danusiu, album zapowiada się pięknie!🙂

  3. gruzinowa

    fantastyczna pocieszanka – podziwiam🙂

  4. Piękny i jakże życiowe teksty🙂
    Pozdrawiam serdecznie🙂

  5. kolejne cudo

  6. Agaszku, Madziu, Reniu, Elu, Mariolu – jest mi niezmiernie miło, że pierwsze strony tego męskiego albumu przypadły Wam do gustu. Mam nadzieję, że z równą życzliwością przyjmiecie kolejne🙂

  7. Już widać, że jest się czym zachwycać.

  8. Piękne sentencje! Bardzo wartościowy album

Skomentuj

