Pourodzinowo

Dzisiaj trochę prywaty, a mianowicie chciałam Wam pokazać, co dostałam od mojego męża z okazji urodzin – całe 50 sztuk ogromnych czerwonych róż (miałam problem, by zmieściły się w kadrze).
Kopia róże od Heniusia Kopia róże od Heniusia (1)
W tym miejscu, chciałam raz  jeszcze podziękować wszystkim za złożone mi życzenia. Przyznam się, że nie spodziewałam się tylu przejawów sympatii i życzliwości okazanej mi zarówno w realu jak i sieci. Wprost nie nadążałam z odbieraniem telefonów i odpisywaniem na smsy, nie wspominając o życzeniach składanych osobiście czy przysłanych za pomocą poczty. Prawdziwa szczęściara ze mnie https://i0.wp.com/pu.i.wp.pl/k,ODQwNjkzOTQsNTExOTQwOTQ=,f,001_Xq_orig.gif
A teraz coś na osłodę, czyli dwa torty, które zrobiłam dla moich gości – osobny dla panów i osobny dla pań  😉  Każdy składa się z 12 pudełek w kształcie kawałka tortu – wyciętego za pomocą wykrojnika: CREAlies CCAB05 No. 05 – CREATE A BOX – TORT. Przyozdobiłam je różyczkami i listkami wyciętymi wykrojnikami: Nellie’s Choice FLOWER II – SD045 Crafty Ann Flourish14. Napis Dla Ciebie, to wykrojnik Rosy Owl.

brązowy tort brązowy tort (1)brązowy tort (2)zielony tort zielony tort (1)zielony tort (2)
Kwiatki i listki wykonane są z papieru czerpanego Namaste (żółty, zielony).
Zgłaszam je więc do zabawy

A  zielony torcik dodatkowo zgłaszam na wyzwanie
aktualne wyzwanie:

Posted on 8 Czerwiec 2016, in papierowe kwiatki, pudełka różne, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. piękny bukiet ,wspaniałego masz męża 🙂
    jeżeli chodzi o torty ,to są po prostu rewelacyjne 🙂

  2. torty rewelacja,smakowite i nietuczace,a róże…….pozazdrościć

  3. Torty rewelacyjne

  4. Pięknie mąż Cie obdarował. Panie z tortów pewnie zadowolone, bo takie w boczki nie idą, gorzej z panami. Sto lat!

  5. Cudny bukiet, a torciki przepyszne 😀

  6. Bukiet przepiękny – brawa dla Męża 🙂
    A torciki smakowite i najważniejsze, że nie tuczą.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  7. Dziękuję kobietki za miłe słowa ❤ Przyznaję, że męża zazdroszczą mi koleżanki – przy nim codziennie czuję się kochana, ciągle czymś obdarowywana. Co do torcików, to moi goście byli zaskoczeni taką niespodzianką i zachwycenie nimi . A tak w ogóle, to moja urodzinowa imprezka udała mi się niesamowicie 🙂

  8. Słodkości:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste 🙂

Skomentuj

