Z kartką z kalendarza

Chciałam Wam pokazać kartkę ślubną, w której wykorzystałam kartkę z kalendarza – sama ją zaprojektowałam i wykonałam. Kwiatki tym razem „sklepowe”.
ślub Agi2

Posted on 3 Czerwiec 2016, in kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. kartka cudna w każdym calu 🙂

  2. Kartka z kalendarza jest rewelacyjna, wygląda jak oryginalna.

  3. Śliczna kartka, kartka z kalendarza wygląda jak oryginalna – sama podobną robiłam w albumie dla Stasia.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Mariola, Renia, Anetta, Ela – ogromnie się cieszę, że kartka z kartką z kalendarza przypadła Wam do gustu 🙂

Skomentuj

