UWAGA SZKŁO!!!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać drugie życie szklanych pojemników, a konkretnie: słoika po majonezie i szklanki barwionej na biało. Z pierwszego zrobiłam wazonik, malując go farbą strukturalną, a następnie obklejając go sznurkiem i bawełnianą koronką. Całości dopełniła kompozycja z kwiatków, które zrobiłam z zimnego foamiranu. Z drugiego zrobiłam świecznik. tym razem nie musiałam już używać farby, tylko przykleiłam koronkę i kwiatki z foamiranu, barwionego na niebiesko pastelą.
A tak prezentują się wazonik i świecznik
szkło (1) szkło

Posted on 2 czerwca 2016, in foamiran, świeczniki. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. ale superowe wykorzystanie szkła , wszystko mi się bardzo podoba 🙂

  2. Świetne, Super wykorzystane szkło

  3. Reniu, Anettko, Mariolu – miło mi, że spodobał się Wam sposób, w jaki wykorzystałam szklane pojemniki 🙂

  4. To jest słoik po majonezie? Serio?! Wow!

Skomentuj

