Z konikiem

Dzisiaj chciałam pokazać Wam karteczkę dla pięciolatki, która uwielbia konie. Na początku myślałam o koniku z tekturki czy wykrojnika, ale doszłam do wniosku, że to doskonała okazja, by spróbować zrobić konika wg kursu Hani 739. Myślę, że jak na pierwszy raz nie jest najgorzej 😉
dla Elizy
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie na bloguIt’s just fun – Dla dziecka

Posted on 29 Maj 2016, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 15 Komentarzy.

  1. fantastyczna kartka dla Elizy ,kurs pooglądałam ,szkoda że nie ma szablonów ,bo może i ja bym kiedyś takiego zrobiła 🙂

  2. Alez cudeńko Danusiu 😉

  3. jaka rozkoszna

  4. Cudna karteczka dla małej jubilatki 🙂

  5. Świetna karteczka. Super konik.

  6. Śliczna

  7. WOW!!! Nie wiedziałam, że aż tylu osobom spodoba się mój konik 🙂 Dziękuję Wam za miłe komentarze ❤

  8. Super konik ci wyszedł Danusiu! Piękna kartka

  9. Uroczy konik dla uroczej pięciolatki.

  10. słodziakowa 🙂 Dziękuję za udział w zabawie na blogu It’s just fun!

  11. Przesympatyczny ten konik, ma takie świra w oczach :3

Skomentuj

