Dla dostojnych jubilatów

Mam, mam, mam… nowy prześliczny wykrojnik Sizzix –  Tim Holtz Alterations – Mixed Media 2. Nie mogłam się powstrzymać i wykorzystałam go w swojej najnowszej pracy – karteczce z okazji 50 rocznicy ślubu. Kwiatki wykonane są z foamiranu i barwione pastelą
złote gody

Posted on 28 Maj 2016, in foamiran, jubileusze, kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 15 komentarzy.

  1. cudna,cudna i jeszcze raz cudna – szykuj taką na moje złote gody 🙂

  2. wspaniała pamiątka

  3. Śliczne

  4. Śliczności, a gdzie Ci się udało kupić ten wykrojnik cudny, poluję na niego, ale niestety…

  5. Cudna kartka, z pewnością będzie wspaniałą pamiątką.
    Danusiu ja również ustawiam się w kolejce po tę kartkę na moje Złote Gody 🙂

  6. Kolejna piękna kartka.

Skomentuj

