Prosto i na temat ;-)

Trochę ślubów wśród znajomych mi się wydarzyło, więc i kartek ślubnych nieco zrobić muszę. Już od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie prosta karteczka z elementem serca i drobnymi kwiatkami. Postanowiłam zrealizować ten pomysł i takie są tego efekty:
ślub Agi
Kwiatki i listki wykonałam z papieru czerpanego Namaste (żółty, zielony).
Wykorzystałam wykrojniki: Leane Creatief 
– Narożniki Corner Flowers, 660227 Wykrojnik Sizzix Thinlits Die Set 15PK w Quilling Tool – Tiny Tattered Florals, Cheery Lynn – Flourish Leaf Strip, Marianne Design – Obrączki (LR0238)
Karteczkę zgłaszam do zabawy: Poszukiwany Fan Papieru czerpanego

Posted on 25 Maj 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. jak dla mnie to wcale nie jest prosta ,ale na pewno jest na temat i jest cudna ,warta zapamiętania 🙂

  2. Piękna i na temat 🙂

  3. Widziałam już gdzieś taki motyw, ale zawsze mnie zachwyca, lubię go bardzo, jest taki elegancki, dużo „mówi” i jest piękny.

Skomentuj

