Niebiesko-biała na chrzest

Nadal oswajam foamiran. Tym razem udało mi się zrobić maleńkie kwiatki a la Cebulkowe, czyli na wzór tych, które robi Agnieszka Cebula. Przyozdobiłam nimi karteczkę, którą zrobiłam na chrzest małego Jasia. Do wykonania karteczki wykorzystałam wykrojniki: Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann Flourish14, Cheery Lynn – Daisy Strip, CREAlies CLNEST22XXL No. 22 KWADRATY Z PRZESZYCIAMI, JOY! CRAFTS 6002-0480 RAMKA, Crea-Nest-Lies – Wykrojniki XXL No2. Tekturkowy obrazek wykonała dla mnie p. Kalina z Kalinowego Gaju.
chrzest Jasia
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:
– ogłoszone na blogu Craftowy Ogródek – „Praca w dwóch kolorach”
Wyzwanie: Praca w 2 kolorach | Challenge: Two coloured artwork

Posted on 23 Maj 2016, in foamiran, kartki, narodziny,chrzest, roczek, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. cudna kartka Danusiu,a kwiatki szczególnie te maleństwa są boskie
    🙂

  2. o jaka piękna,przeurocza

  3. Reniu, Elu – cieszę się, że karteczka Wam się spodobała 🙂

  4. Cudna karteczka i wspaniałe kwiatki.
    Powodzenia w wyzwaniach 🙂

  5. Bardzo lubię połączenie bieli z wszelkimi niebieskościami, kartka przepiękna.

  6. Przepiękna, bardzo lubię ten błękit 🙂 Idealnie się komponuje 🙂
    Dzięki jeszcze raz za zabawę w CO!

  7. Ojej ta karteczka przypomina mi dzieciństwo, nad moim łóżkiem wisiał taki kolorowy obraz z tym aniołkiem, no i na kolędzie ksiądz mi dał obrazek też taki do książeczki 🙂 ach.

Skomentuj

