„Męska” 18 i foamiranowe kwiatki

Dzisiaj „męska” karteczka na 18. Przyozdobiona tekturką, którą wycięła dla mnie p. Kalina z Kalinowego Gaju.
18 Wojtka
Zrobiłam też kilka kwiatków z foamiranu. Te wycięłam wykrojnikiem:TricksArt – WYKROJNIK KWIATY.
mix kwiatów
Różyczki też wycięte są wykrojnikiem, tym razem użyłam Leane Creatief – Kwiat jabłoni. Pokazuję je w dwóch różnych ujęciach. Mam nadzieję, że wkrótce będzie mogli je oglądać na moich kartkach
różyczki (1)-horz

Posted on 19 maja 2016, in foamiran, kartki, męskie, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. ciekawa kartka i cudowne kwiatki 🙂

  2. Kartka typu „krótko i na temat” – takie lubię najbardziej. Kwiaty śliczne.

  3. Kapitalne masz te grafiki, i na każdą okazję 🙂 śmieszne, poważne, 😛 z odpowiednimi gadżetami. Super.

Skomentuj

