Dzień Niezapominajki

Na „Naszym forum” wzięłam udział w szybkiej wymiance. Adresatka ją otrzymała, więc mogę pokazać, co scrapbookingowego dla niej przygotowałam.
Zrobiłam notesik z karteczkami samoprzylepnymi, który ozdobiłam motylem oraz karteczkę z  moimi niezapominajkami i przepiękną grafiką Joanny z Twórczego Świata.
Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na poszanowanie praw autorskich. Pani Asia zaznaczyła, że nie życzy sobie kopiowani i rozpowszechniania jej grafik. Szczerze powiedziawszy nie musiała tego pisać, bo prawo polskie chroni prawa autora. Nie jest prawdą, że jak ktoś coś pokazał w Internecie, to zgadza się, by z jego pracy każdy mógł korzystać. Autor nadal jest autorem, a jego praca nadal do niego należy. Na korzystanie z pracy, pomysłu autora bez jego zgody są odpowiednie paragrafy.
Pani Joasi dziękuję za zgodę na wykorzystanie jej grafiki. Naprawdę, to nie boli – zapytać autora o zgodę.
A tak prezentują się moje prace:
notesnotes (1) niezapominajka
Do wykonania moich twórków wykorzystałam: SpellbindersFLEUR DE LIS SQUARES, Spellbinders – Nestabilities – Decorative Elements, Elizabeth – Bunch of Flowers – kwiaty, Memory Box Fresh Foliage,Memory Box – Lunette Butterfly 98745 motyl,  Rosy Owl – Pasek – tło falbanka i Pasek – Dla Ciebie.
Kwiatki zrobiłam z papieru czerpanego Namaste – zielony, niebieski
Karteczkę zgłaszam do zabawy: Poszukiwany Fan Papieru czerpanego

oraz na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC – „I jak Ilustracja”

 AKTUALNE WYZWANIE

 

Posted on 15 maja 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. piękną rzecz na wymiankę zrobiłaś 🙂 jeżeli chodzi o grafiki ,to aż boję się je do kartek dodawać ,by mnie nikt do sądu nie podał .Staram się pisać ,że to nie mój obrazek ,że go znalazłam ,ale podobno to nie pomoże,więc jak mogę to unikam obrazków 🙂

  2. pięknie ,super wymianka

  3. Reniu, Elu – miło mi, że spodobały się Wam moje tworki 🙂

  4. I kartka i notes bardzo mi się podobają.

  5. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC 🙂

  6. super 🙂 dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste 🙂

  7. Przepiękna t z motylkiem, taka delikatna, a tą z niezapominajkami wychwaliłam na facebooku 🙂

Skomentuj

