Dla pielęgniarki

Zrobiłam 4 karteczki dla znajomych pielęgniarek. Niestety w „ferworze walki”… zapomniałam zrobić fotki 😦 Na szczęście pochwaliłam się nimi koleżance i cyknęłam zdjęcie telefonem 😉
Jak się Wam podoba? Tekturka od  p. Kaliny z Kalinowego Gaju.
dla pielęgniarek
A dzisiaj dotarły do mnie takie cudeńka ze sklepów TricksArt i Rosy Owl – cieszcie się wraz ze mną 🙂 (ta śliczna tekturkowa ramka, to gratis, który dostałam 🙂 )
Obraz 084

Posted on 12 Maj 2016, in kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. superowa kartka ,a przydasie rewelka 🙂

  2. kartka świetna, a wykrojniki cudne – cieszę się wraz z Tobą 🙂

  3. Reniu, Elu dziękuję Wam ❤

  4. Zaskakujesz mnie tekturkami, kartka piękna.

  5. Moja mama też jest pielęgniarką 🙂 i ma urodziny w dniu pielęgniarki :3

Skomentuj

