Fioletowa ślubna

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną ślubną karteczkę, w której użyłam fioletowego koloru. Postanowiłam połączyć w niej ażurowe ramki. Wykorzystałam wykrojniki: Elizabeth – Bunch of Flowers – kwiaty,  Sizzix Thinlits Die Set 15PK w Quilling Tool – Tiny Tattered Florals (660227),  Cheery Lynn – Flourish Leaf Strip, Joy! – set 3 pieces frame 1201-0054 zestaw ramek, Joy – ażurowa ramka kwiatlki 6002-0313, CREAlies CLNEST22XXL No. 22 KWADRATY Z PRZESZYCIAMI, Nellie – Serca Serduszka MFD060, Sandra Craft – Młoda Para. Kwiatki wycięte są z kolorowego bloku z Lidla.
ślub we fiolecie2

Posted on 8 maja 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. piękna kartka ,wszystko mi się w niej podoba 🙂

  2. piękny fiolecik

  3. Reniu, Elu – dziękuję za miłe słowa ❤

  4. Piękna kartka, bardzo lubię ażury i lekkość, jaką nadają pracom.

Skomentuj

