Foamiran – ciąg dalszy zabawy

Dzisiaj powstały kolejne kwiatki z pianki. Białe róże są z foamiranu zimnego, a pozostałe z foamiranu na gorąco. Kolorowałam tuszami Distress Ink. Do wycięcia kwiatków użyłam wykrojników: Cheery Lynn Daisy Strip, Nellie’s Choice FLOWER II – SD045, Elizabeth – Bunch of Flowers – kwiaty, Olba – 101391, MemoryBox -Fabulous-phlox_5805. Mam nadzieję,  że wkrótce zobaczycie je na nowych karteczkach 🙂
foamiran - kwiatki (2)foamiran - kwiatki (3) foamiran - kwiatki (4)

Posted on 30 kwietnia 2016, in foamiran. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. piękne ,a mnie się wydają takie woskowe ,delikatne 🙂

  2. śliczne kwiatuszki-te różowe wyglądają jakby były z masy cukrowej na tort

  3. Piekne te kwiatuszki. Wyglądają jak żywe.

  4. Jak patrzę na te piankowe cudeńka u Ciebie i u Beaty, to sama mam ochotę ich spróbować.

  5. Reniu, Wiesiu, Milko, Anettko – nawet nie wiecie jak się cieszę z tego, że spodobały się Wam te moje piankowe kwiatki 🙂

Skomentuj

