Urodzinowo z foamirankami

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje pierwsze kwiatki z foamiranu w wersji karteczkowej. Piankę wycinałam wykrojnikami: Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann Flourish14, Cheery Lynn Daisy Strip, Leane Creatief – Kwiat jabłoni, a sklejałam Kropelką. Płatki barwiłam tuszem. Tekturkę wycięła dla mnie p. Kalina z Kalinowego Gaju . Man nadzieję, że moje foamiranki przyjmiecie z równą życzliwością, jak kwiatki wykonywane z papieru czerpanego 🙂
z foamiranem (1) z foamiranem

Posted on 27 kwietnia 2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. zrobiłaś cudeńka Danusiu,ja przyjmuję z życzliwością 🙂

  2. Dziękuję Anettko ❤

Skomentuj

