Mój pierwszy raz z… foamiranem

Wczoraj miałam ogromną przyjemność uczestniczenia w warsztatach prowadzonych przez Linę Shvets. Robiliśmy róże z foamiranu. Foamiran, to delikatne i miłe w dotyku arkusze z gumy piankowej lekko porowatej strukturze. Materiał ma dużo przydatnych właściwości. Nie boi się wody po podgrzaniu łatwo bierze wymagany kształt. My robiliśmy róże. A oto efekty mojej pracy.
foamiran
A tutaj moja róża w towarzystwie makowej broszki wykonanej przez Linę, którą podarowała mi za zorganizowanie naszych warsztatów 🙂

foamiran (1)

Posted on 21 Kwiecień 2016, in foamiran. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. piękne kwiaty Danusiu 🙂

  2. Jak żywa! Mistrzostwo! 🙂

  3. Cudne kwiaty i wyglądają jak żywe

  4. Kwiaty jak żywe. Foamiran podziwiam na blogu Handmade by Ranya – jego autorka, Beata, też chodzi na warsztaty do Liny.

  5. Dziękuję Wam kobietki ❤ Cieszę się, że spodobała się Wam moja różyczka 🙂

  6. Magda z Krakowa

    Twoja róża jest przepiękna. Nie dość, że bardzo imitująca naturalną to prawdziwe dzieło sztuki Ci wyszło. Moje gratulacje 🙂

  7. Magdo, dziękuję Ci za tak miłe słowa ❤

Skomentuj

