Słodko i różowo

Dzisiaj chciałam pokazać jeszcze „ciepłą” karteczkę sztalugową dla dwunastolatki. Do jej wykonania wykorzystałam wykrojniki: Marianne Design – Tort COL1322, Cheery lynn designs – small exotic butterflies, Marianne Design – Koło z falbanką i  RAMKA + 3 KWIATKI CR1201, Cheery Lynn – Alphabets

dla Manuelli (1) dla Manuelli
Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
Z motylem – ogłoszone na blogu Craft Style

Na słodkoogłoszone na blogu Scrap’n’skill

Posted on 19 kwietnia 2016, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. fantastyczna prac, bardzo ładny torcik, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

  2. o jej,będzie zachwycona

  3. Dla ślicznej dziewczynki pyszny torcik – ciekawe i piękne.
    pozdrawiam

  4. Miło mi, że karteczka spodobała się aż tylu osobom. przyznaję, ze różowy nie należy do moich ulubionych kolorów, ale w tym wypadku nie mogłam go nie zastosować 🙂

  5. Choć nie mam 12 lat tylko 13 (razy trzy), to i mnie ta kartka bardzo się podoba. Aż mi się zachciało lodów śmietankowo-truskawkowych od patrzenia na nią.

  6. Jaki apetyczny torcik 🙂 Świetna forma pracy.

  7. Ach… no zgłodniałam… Nie można o tej porze oglądac takich rzeczy …. Ide sobie 😉 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap’n’Skill

Skomentuj

