Piękny jubileusz wspaniałego człowieka

Jeden z moich znajomych księży obchodzi piękny jubileusz – 40 lat kapłaństwa. Z tej okazji powstała taka oto karteczka.
x. KJ - 40
Przyozdobiłam ją tekturkowym napisem, który wycięła dla mnie  p. Kalina z Kalinowego Gaju. Tekturkowy scrapek pochodzi z I KROPKI.
Wykorzystałam wykrojniki: SPELLBINDERS  Radiant Rectangles i
Labels Eight, Memory Box – Grape Vine 99002 winorośl, Crafty Ann Flourish14, Rosy Owl – listki 5, Cheery Lynn Daisy Strip, Elizabeth – Bunch of Flowers – kwiaty, Nellie’s Choice FLOWER II – SD045.
Do wykonania kwiatków użyłam papieru czerpanego Namaste: żółtego, zielonego i białego.
Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
Kwiaty ogłoszone na blogu It’s just fun!

RĘCZNIE ROBIONE KWIATY
ogłoszone na blogu Craft Passion
nasze wyzwanie / our challenge
do zabawy Poszukiwany Fan Papieru czerpanego

Posted on 11 kwietnia 2016, in dla kapłanów i zakonnic, jubileusze, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. piękna kartka ,a kompozycja kwiatowa robi ogromne wrażenie 🙂

  2. Piękna kartka na piękny jubileusz. I te kwiaty…

  3. Przepiękna! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It’s just fun! 🙂

  4. Dziękuję ❤ Miło mi, że mogłam dołączyć do zabawy 🙂

  5. Piękna kartka na piękny jubileusz 🙂 Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It’s just fun!

  6. Bardzo elegancka praca! Pozdrawiam DT Namaste!

  7. Monika MiniArt

    Wspaniała karteczka, kwiatuszki są cudne 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

Skomentuj

