Kolejny kawałek tortu

Dzisiaj chciałam pokazać kolejny kawałek tortu. Kolorystyka identyczna z pierwszym, ale ozdobienie inne.
torciktorcik (3)torcik (4) torcik (1)torcik (2)
Do wykonania pudełka wykorzystałam wykrojniki: CREAlies CCAB05 No. 05 – CREATE A BOX – TORT, Die-namics – zawijane róże królewskie (Mini Royal Roses), Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka, Crafty Ann Flourish14, Rosy Owl – Listki 5,Memory Box – Isabella Butterfly, Memory Box –  Pippi Butterfly.
Pudełko zgłaszam na wyzwania
Kwiaty
ogłoszone na blogu It’s just fun!

Z motylem – ogłoszone na blogu Craft Style

Na słodkoogłoszone na blogu Scrap’n’skill

Posted on 9 kwietnia 2016, in papierowe kwiatki, pudełka różne, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 20 komentarzy.

  1. alez cuudny:)! napatrzec sie nie moge:)! no i wyglada baaardzo smakowicie:)!

  2. Piękne, powodzenia w wyzwaniach.

  3. smakowite te Twoje torciki 🙂

  4. smakowity 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

  5. Jest mi niezmiernie miło, że spodobał się Wam mój słodki kawałek 🙂

  6. Oj kusisz Danusiu tymi słodkościami!
    Powodzenia w wyzwaniach 🙂

  7. bo się zaślinię

  8. Aż mi zaburczało w brzuchu 🙂

  9. Ależ smakowity pistacjowy torcik 🙂

  10. Podobnie jak poprzedni, tak i ten kawałek tortu jest śliczny i apetyczny.

  11. Miło mi, że tak uważasz Anettko 🙂

  12. Az sie głodna zrobiłam 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap’n’Skill

  13. Przepiękne kwiaty! Smakowity kąsek 🙂 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It’s just fun!

  14. Dziękuję ❤ Miło mi, że kwiatki się spodobały 🙂

  15. Bardzo słodki torcik 🙂

Skomentuj

