Dla dostojnej jubilatki

Dzisiaj karteczka dla osoby, która kończy 80 lat. Tworząc ją, zainspirowałam się pracą Moni. Tym razem wykorzystałam sklepowe kwiatki.
ciocia Irka (1) ciocia Irka
Z wykrojników wykorzystałam: listki – Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann – Flourish14, border – SPELLBINDERS – Borderabilities Card Creator – A2 Scalloped Borders One, serwetkę – Cheery Lynn Design – Large Sunflower Doily – DL181
Myślę, że karteczka świetnie wpisuje się w wymogi wyzwania ogłoszonego na blogu Skarbnicy Pomysłów – urodzinowe BINGO

Zgłaszając ją na wyzwanie, wybrałam górny rząd: min. 3 kwiatki + perełki + 3 warstwy
oraz na wyzwanie Anything Goes –  ogłoszone na blogu sklepu Namaste

Posted on 2 kwietnia 2016, in jubileusze, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 13 komentarzy.

  1. podoba mi się Twoja karteczka Danusiu 🙂

  2. Bukiet róż na kartce wygląda niesamowicie!

  3. Reniu, Aniu – miło mi, że spodobała się Wam ta karteczka 🙂

  4. Bardzo elegancka kartka 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów 🙂

  5. Kartka równie piękna, jak wiek jubilatki.

  6. Piękna, idealnie dobrane kolory i dodatki 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

  7. Piękna kartka a kwiaty cudne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

  8. Bardzo ładna 🙂 Dziękuję za udział w wzywaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

Skomentuj

