Bez wykrojników i dziurkaczy

Witam po świątecznej przerwie, dziękując wszystkim za przekazane świąteczne życzenia ❤
Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczki/inspiracje, które zrobiłam dla koleżanek z forum Babskie hobby. Co miesiąc będę pokazywała swoje prace i inspirowała dziewczyny do stworzenia kartek wg pewnych wytycznych, z których podstawową jest nieużywanie wykrojników. Dla uczestników przewidziane są nagrody 🙂 Dzisiaj karteczki wg stworzonych przeze mnie mapek. Wszystkie elementy wycięte nożyczkami lub nożykiem.
wyzwanie bh1 (1)wyzwanie bh1

Posted on 29 marca 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. piękne karteczki- w sam raz dla mnie-czy na drugiej kartce kwiatki tez wycięłaś czy to dziurkacz

  2. Wiesiu, wszystko wycinałam ręcznie 🙂

  3. Co za precyzja wycinania. Pięknie inspirujesz.

Skomentuj

