Miało nie być, ale jest…

Miałam już nie robić wielkanocnych kartek, ale… poprosiła mnie o zrobienie kartki koleżanka. Zrobiłam taką:
z (4)
Wykorzystałam wykrojniki: Craft&You Design – jajko 2 i 4, Rosy Owl – Alleluja, Nellie’s Choice FLOWER I – SD044, Cheery Lynn – Daisy Strip, Rosy Owl – Listki 5, Cheery Lynn – Daisy Strip, Marianne Design – Doily Star, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka
Ramkę wycięłam zestawem dziurkaczy ozdobnych Marthy Steward PATP – Cherish (delikatna ramka)
Kwiatki i listki wycięte są z papieru czerpanego Namaste: zielonego, białego i żółtego
Zgłaszam ją do zabawy Poszukiwany Fan Papieru czerpanego

Posted on 16 marca 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wielkanocne, wyzwania. Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. kolejna bardzo ładna kartka świąteczna ,ja też chyba będę musiała jedną dorobić hi hi 🙂

  2. Piękna, elegancka kartka!

  3. Danusiu – śliczniutka 🙂

  4. Reniu, Aniu, Danusiu – cieszę się, że spodobała się wam ta karteczka 🙂

  5. Bardzo ładna, pozdrawiam poświątecznie.

Skomentuj

