Inspiruję na blogu 123 scrapuj Ty

Na blogu 123 scrapuj ty ruszyło kolejne wyzwanie – Tricolor, do którego miałam przyjemność wyznaczyć wytyczne. W związku z tym, że moje prace są raczej stonowane, a ostatnio zafascynowałam się robieniem kwiatków z papieru czerpanego, stąd moje wytyczne:
Stwórz kartę minimalistyczną kolorystycznie – góra 3 kolory + serwetka + własnoręcznie wykonany co najmniej jeden kwiatek.
Zachęcam wszystkich tu zerkających, do wzięć udziału w tym wyzwaniu

Ja, zgodnie z wytycznymi, zrobiłam taką karteczkę
na wyzwanie 123
Na blogu można zobaczyć jak poradziły sobie dziewczyny z DT
Do wykonania karteczki wykorzystałam wykrojniki: serwetkę Prima – Parisian lace, Cheery lynn designs – small exotic butterflies, Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann – Flourish14, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka, Cheery Lynn – Daisy Strip, Nellie’s Choice FLOWER II – SD045. Ramkę wycięłam zestawem dziurkaczy ozdobnych Marthy Steward PATP – Cherish (delikatna ramka).
Kwiatki i listki wykonałam z papieru czerpanego Namaste: żółtego i zielonego
Karteczkę zgłaszam do zabawy Poszukiwany Fan Papieru czerpanego

 
Posted on 15 marca 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. piękna kartka do inspiracji ,ja to ciągle robię ,moje ty guru 🙂

  2. Pięknie inspirujesz 🙂

  3. gratuluje !v 🙂 super 🙂 dziekujemy za wspolna zabawe w Fana z Namaste 🙂

Skomentuj

