Pudełko na świeczki tealight

Dzisiaj chcę pokazać inną pracę niż te, które ostatnio pokazywałam. Postanowiłam, że będzie to pudełko na  świeczki tealight. Uwielbiam świeczki zapachowe, bo kojarzą mi się z czymś przyjemnym. Ich zapach,światło, nastrój jaki wytwarzają sprawiają, że mogę się zrelaksować, odpocząć. Dlatego od czasu do czasu pozwalam sobie na taki właśnie czas dla siebie – takie chwile jak motyle 🙂
Do wykonania mojego pudełka wykorzystałam wykrojniki: Crea-Nest-Lies – Wykrojniki XXL No2, Cheery Lynn – Flourish Leaf Strip, Nellie’s Choice FLOWER II – SD045, Cheery lynn designs – small exotic butterflies, Rosy Owl – Pasek: Tło falbanka i Dla Ciebie.
pudełko na świeczki tealightpudełko na świeczki tealight (1)pudełko na świeczki tealight (2)pudełko na świeczki tealight (3)
Pudełko zgłaszam na wyzwania
Chwile ulotne jak motyle – na blogu Filigranki
Wyzwanie nr 6
do zabawy Poszukiwany Fan Papieru czerpanego kwiatki i listki zrobiłam z papieru czerpanego Namaste: żółty i zielonego

 

Posted on 13 marca 2016, in papierowe kwiatki, pudełka różne, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. też muszę spróbować ,bo jeszcze takiego nie robiłam ,a Twoje wygląda fantastycznie 🙂

  2. się błyszczy

    piękny upominek! dziękujemy za udział w wyzwaniu Filigranek 🙂

  3. Pięknie zapakowałaś świeczki

  4. Piękne zapachy w pięknym opakowaniu.

  5. jakie piekne roze :O cuda !!!!! dziekujemy za wspolna zabawe w Fana z Namaste 🙂

  6. Piękne pudełeczko:)

  7. Cudowna praca,a róże rzeczywiście piękne:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam.

Skomentuj

