Ostatnie wielkanocne kartki

To już moje ostatnie tegoroczne karteczki wielkanocne. W planach mam jeszcze parę czekoladowników. Podobnie jak w ostatnich pracach – motywem był krzyż. Tu można go zobaczyć w ośmiu „odłonach”.
Wielkanoc 2016 (36) Wielkanoc 2016 (29) Wielkanoc 2016 (30) Wielkanoc 2016 (31) Wielkanoc 2016 (32) Wielkanoc 2016 (33) Wielkanoc 2016 (34) Wielkanoc 2016 (35)

Posted on 12 marca 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Skoro ty skończyłaś, znak dla mnie, że najwyższa pora na mnie, aby zrobić kartki 🙂
    Piękne są. Proste. Wymowne. Idealne na Te Święta

  2. bardzo ładne ,tu krzyż pasuje idealnie ,a te drobne kwiatuszki to chyba ten nowy wykrojnik 🙂

    • Cieszę się Reniu, że Ci się spodobały 🙂 To prawda wykorzystałam nowy komplet mini – kwiatków, ale te najdrobniejsze – to „gotowce”, które kiedyś dostałam od koleżanki (cała paczuszkę).

  3. Ta z niezapominajkami niech będzie moja XD proszę!

  4. Kartki śliczne, takie bardzo świąteczne.
    Pozdrawiam:)

  5. Co jeden krzyż, to piękniejszy.

Skomentuj

