Ażurowa koperta

Do wczorajszej karteczki dorobiłam ażurową kopertę. Wycięłam ją najnowszym nabytkiem – wykrojnikiem Die’sire – Wykrojnik brzegowy – Spring Garden.
I co o niej sądzicie?
rozłożona

ażurowa koperta
z karteczką w środku
ażurowa koperta (1)

Posted on 22 lutego 2016, in pudełka różne, scrapbooking. Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. chyba przestanę do Ciebie zaglądać ,bo mnie o zawał doprowadzą te Twoje cudowności 🙂

  2. Cudna jest 🙂
    Ja chyba też przestanę Cię odwiedzać, bo mnie zazdrość zżera 🙂

  3. Cudeńko 🙂

    Odwiedzać Cię nie przestanę, bo lubię patrzeć na Twoje piękne kartki

Skomentuj

