Być kobietą

Zrobiłam karteczkę,, taką z  przymrużeniem oka, na Dzień kobiet. Wykorzystałam swój najnowszy wykrojnik: Die’sire – Wykrojnik brzegowy – Garden Party. Karteczkę przyozdobiłam kwiatkami, które dostałam od Marylki, oraz listkami wyciętymi z papieru czerpanego za pomocą wykrojników: Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann – Flourish14, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka
dzień kobiet Marylkidzień kobiet Marylki (1)

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie ogłoszone na blogu Filigranki – „Być kobietą”
Wyzwanie nr 5

Posted on 21 Luty 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. o rany Danusiu – jestem normalnie w szoku ,kartka jest przepiękna ,po prostu brakuje mi słów 🙂

  2. WOW jaka cudna!!
    Powodzenia w wyzwaniu 🙂

  3. Danusiu piękną karteczkę zrobiłaś,cieszę się że i Ja mam mały wkład w jej wykonanie 🙂
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu 🙂

  4. Reniu, Elu, Marylko – miło mi, że spodobała się Wam ta karteczka 🙂
    Marylko – i to wcale niemały masz wkład 😉

  5. A wiesz, że znam takie babinki? Niesamowite są. Kartka prześliczna.

  6. Śliczna, kobieca kartka.
    W imieniu FILIGRANKI dziękuję za udział w wyzwaniu.

  7. Cudowna kartka, te ażury i te kwiaty, pięknie, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranki

Skomentuj

