Przerywnik, czyli kartka dla myśliwego

Dzisiaj mała przerwa od wielkanocnych karteczek. Zrobiłam kartkę urodzinową dla leśnika, miłośnika polowań. Temat dla mnie był nie lada wyzwaniem, bo niby wiedziałam co chcę pokazać, ale nie bardzo wiedziałam jak się do tego zabrać. W końcu znalazłam inspirację TUTAJ. Jej autorka prowadzi bloga – Karteczkowo Ani S
Moja karteczka prezentuje się tak
dla myśliwego

 

Posted on 19 lutego 2016, in kartki, męskie, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 2 komentarze.

  1. Świetna, dla myśliwego idealna, a pięćdziesiątka może kojarzyć się z pięćdziesiątkowym toastem.

  2. super wyszła Ci ta karteczka ,myśliwy będzie zadowolony 🙂

Skomentuj

