Wielkanocne bliźniacze

Karteczkowy sezon wielkanocny w pełni. Dzisiaj chcę Wam pokazać dwie wielkanocne karteczki, bardzo podobne do siebie. Posadziłam na nich moje wiosenne kwiatki, które wycięłam z białego papieru czerpanego Namaste, za pomocą wykrojników: Olba – kwiaty OL 042, Impression Obsession Spiral Flowers Dies (środki). Poza tym użyłam także wykrojników: Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann – Flourish14, Rosy Owl – Alleluja, Craft&You Design – jajko 2 i 4, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka
Wielkanoc 2016 (1) Wielkanoc 2016
Karteczki zgłaszam do zabawy Fan papieru czerpanego-luty

Posted on 16 lutego 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wielkanocne, wyzwania. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. odgapię na ur beton ,bo są przecudne – pa 🙂

  2. Podoba mi się bardzo kolor jajek. No i kwiaty, które wyglądają jak moje ulubione narcyzy.

  3. Śliczne, a narcyze jak żywe

  4. Reniu, Anettko, Ninko – cieszę się ogromnie, że spodobały się Wam te karteczki i moje kwiatki 🙂

  5. Cudne karteczki

Skomentuj

