Czekoladownik

Dawno nie robiłam opakowania na czekoladę. Postanowiłam to nadrobić. Ozdobiłam go kwiatkami i listkami z papieru czerpanego Namaste: żółtego (barwionego mgiełką) i zielonego. Wykorzystałam wykrojniki:Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann – Flourish14, Spellbinders – Rose Creations, Cheery Lynn – Daisy Strip, DF3410 Folder do embossingu Extra +wykrojnik – diamenty – wykorzystałam z tego zestawu sam wykrojnik, Memory Box – Tessatina Border, Cheery lynn designs – small exotic butterflies oraz dziurkacz brzegowy Martha Stewart – Floral Vine
czekoladownik Mczekoladownik M (1)
Czekoladownik zgłaszam do zabawy Fan papieru czerpanego-luty

Posted on 11 lutego 2016, in czekoladownik, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. wspaniały Danusiu ,obdarowana osoba się ucieszy z takiej pamiątki 🙂

  2. Czekoladownik elegancki, powodzenia w wyzwaniu.

  3. i od razu z czekolady robi sie mega prezent,super

  4. Niby tylko czekolada, a po jej zjedzeniu zostaje fajna pamiątka 🙂
    Cudny jest, życzę powodzenia w wyzwaniu.

  5. Piękny czekoladownik

Skomentuj

