Kwieciście

Kolejna karteczka jest wyjątkowo kwiecista. Kwiatki i listki zrobiłam tradycyjnie już za papieru czerpanego Namaste ( białego i zielonego). Wykorzystałam wykrojniki: Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann – Flourish14, Leane Creatief – Kwiat jabłoni, Rosy Owl – napis:  Sto lat, Marianne Design – SERWETKA + KWIATEK (LR0129)
kwieciście
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie z mapką , na które zaprasza blog sklepu Namaste

oraz do zabawy Fan papieru czerpanego-luty

Posted on 3 lutego 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 13 komentarzy.

  1. mimo ,że jak piszesz że jest kwiecista,to kartka jest bardzo ładna 🙂

  2. Kartka cudna, kwiatki rewelacyjne

  3. Jak dla mnie wcale nie jest znów aż tak kwiecista,jest piękna 🙂
    Pozdrawiam.

  4. Śliczna i jak zwykle śliczne kwiatki.Zyczę powodzenia w wyzwaniach 🙂

  5. Powodzenia w wyzwaniach, taka kartka nie może zostać niezauważona.

    Danusiu, iloma nitkami wyszywałaś xxx na kartonie i jaką gęsto dziurki robiłaś – tak jak na kanwie?

    • Anettko, jeżeli chodzi o xxx na papierze, to dziurkowałam prosto z papierowego wzoru (podobnie jak przy matematycznym). Wszystko zależy od skali w jakiej masz wzór. Z tego co pamiętam wyszywałam dwoma nitkami.

      • Właśnie o takim sposobie myślałam, ale jak zobaczyłam, ile dziurek musiałabym zrobić, to mi się odechciało :-DDD Dzięku za informację.

  6. jakie piękne te kwiaty

  7. Miło mi kobietki, że karteczka i kwiatki tak bardzo się Wam spodobały 🙂

  8. Piękna karteczka, fajna kolorystyka i świetne kwiatki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste 🙂

  9. super 🙂 dziekujemy za wspolna zabawe w Fana Papieru Czerpanego Namaste

Skomentuj

