Nietypowa okazja

Wkrótce mój mąż będzie obchodził 25 lat pracy na kopalni. Dla górników i ich rodzin to ważna rocznica. Z tej okazji postanowiłam zrobić dla niego kartkę. Kolorystyka „górnicza”. Kwiatki i listki wykonane są z papieru czerpanego Namaste: żółtego, białego i zielonego. Do przyozdobienia kartki wykorzystałam wykrojniki: Rosy Owl – Listki 5, Crafty Ann – Flourish14, Sizzix – Black Eyed Susan Marguerite, Leane Creatief – Kwiat jabłoni, Marianne Design – Craftables – ramka okrągła i kwiat, Marianne Design Embossing Folder -Perełki oraz zestaw dziurkaczy ozdobnych Marthy Steward PATP – Cherish (delikatna ramka).
25 lot roboty
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie
na blogu AltairArt –Kwiatki i kropki

oraz do zabawy Fan papieru czerpanego-luty

Posted on 2 Luty 2016, in jubileusze, kartki, męskie, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 19 komentarzy.

  1. kartka piękna ,ale przecież Ty innych nie robisz 🙂

    • Zdarza mi się Reniu i to dosyć często, że nie do końca jestem zadowolona z moich kartek, dlatego bardzo się cieszę, że moje prace podobają się innym 🙂

  2. Jaka fajna górnicza kartka, podoba mi się.

  3. Oj, dodałam przed chwilą komentarz logując się do G+ i… nie ma go. Kartka bardzo mi się podoba, zwłaszcza napis w gwarze.

  4. od razu widać dla kogo ta kartka ,piękna

  5. Piękna kartka 🙂
    A Jubilatowi serdecznie gratuluję i życzę szczęśliwego dotrwania do emerytury 🙂

  6. Cudna kartka – serdeczne gratulacje dla męża

  7. Bardzo ładna 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt 🙂

  8. Bardzo elegancka kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

  9. Cudna kartka

Skomentuj

