I znów „matematyczna” Wielkanoc

Postanowiłam oprawić kilka moich starszych (czytaj początkowych) haftów matematycznych. Wzorki (poza siedzącym kaczorkiem, który jest mojego autorstwa) są na tyle popularne, że każda osoba interesująca się haftem matematyczny, wie gdzie je znaleźć 🙂 Ramkę zrobiłam za pomocą dziurkacza narożnikowego: dpCraft – Decor. Napis to: TricksArt  – Wesołych Świąt.
wielkanocne h.m. 2016 (14) wielkanocne h.m. 2016 (12) wielkanocne h.m. 2016 (11) wielkanocne h.m. 2016 (13)

Posted on 25 stycznia 2016, in haft matematyczny, kartki, wielkanocne. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. Wszystkie śliczne! Widać, że nawet na początku Twojej przygody z haftem wychodziło Ci to perfekcyjnie! Urzekł mnie rozczochrany kurczak! 😀 Rewelacyjny jest!

  2. bardzo ładne kartki ,wszystkie mają swój urok ,czekam na kolejne 🙂

  3. ale ta ostatnia śliczna 🙂

  4. Agaszku, Reniu, Marino – niezmiernie się cieszę, że spodobał się Wam moje hafciki 🙂

  5. Wszystkie kartki piękne, a kurczak i kaczorek są przeuroczy.

Skomentuj

