Urodzinowa – sztalugowa

Zrobiłam karteczkę sztalugową na urodziny koleżanki. Wykorzystałam śliczną tekturkę z I KROPKA, a także wykrojnik ramkę (mój najnowszy nabytek): Crea-Nest-Lies – Wykrojniki XXL No2. Poza tym skorzystam również z wykrojników: Rosy Owl – Pasek – tło falbanka i Pasek – napis: Moc Życzeń oraz Listki – 5, Cheery Lynn – Daisy Strip, Memory Box – Botanical Stem 99088 gałązka i Grape Vine 99002 winorośl, Impression Obsession Butterfly Die Set
urodzinowy easel card urodzinowy easel card (1)
W związku z tym, że do wykonania kwiatków użyłam białego i zielonego papieru Namaste – karteczkę zgłaszam do zabawy Fan papieru czerpanego-styczeń

Posted on 21 stycznia 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. znowu coś nowego i do tego coś pięknego 🙂

  2. piękna i kobieca

  3. Piękna karteczka i bardzo kobieca.
    Te z wcześniejszych postów też mi się podobały.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Kartka piękna, a ta pani na niej, taka lekko przy nadziei mi się wydaje.

  5. Dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

