Dwukolorowy Dzień Babci

Córka znajomej poprosiła o zrobienie w jej imieniu karteczek dla babć i dziadka. No cóż… nie robię kartek na zamówienie, ale… dziecku nie odmówię 🙂 Dziewczynka wybrała sobie rodzaj karteczek, mnie pozostawiając ich wykonanie. Dzisiaj pierwsza z nich. Jest  w kolorach białym i bordowym. Kwiatek wykonałam z organzy i tiulu. Wykorzystałam wykrojniki: Poppy Stamps – gałązka – pnącze 956, Spellbinders – Shapeabilities – Foliage, oraz dziurkacze Martha Stewart – Branch – gałązka i Zestaw dziurkaczy – Fantazja
dla babci 1
Pracę zgłaszam na wyzwania:

– wyzwanie styczniowe #9 ogłoszone na blogu Bee Scrap – „Babciu, Dziadku, co Wam dam Jedno serce tylko mam!”

–  Dzień Babci i Dzień Dziadka wyzwanie ogłoszone na blogu It’s just fun

wyzwanie #14 – BABCIA I DZIADEK – na blogu sklepu Cherry.Craft.pl

 

 

 

Posted on 16 stycznia 2016, in kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. śliczna kartka 🙂

  2. Sliczna 😉

  3. Choć w jednolitych barwach, bardzo zdobna kartka i na pewno spodoba się babci 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap.

  4. agnieszkapasjonata

    Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It’s just fun!

  5. Patrzę i oczom nie wierzę – czyżby moja mała Siostrzenica kartkę dla babci u Ciebie zamówiła? Oczywiście, że nie, ale takie miałam pierwsze skojarzenie, a kartka jak zawsze piękna. Powodzenia w wyzwaniu 🙂

  6. Bardzo sympatyczna kartka dla Babci. 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap i pozdrawiam – Kasia

Skomentuj

