Nowy sezon czas zacząć

Nie wiem jak Wy, ale ja zaczynam nowy świąteczny sezon karteczkowy – wielkanocny. Zrobiłam już kilka pierwszych karteczek. Na początek techniką haftu matematycznego. Wzorki pochodzą stąd , stąd i stąd. Zrobiłam też karteczkę przerabiając grafikę z tej strony. Muszę jeszcze nad nim popracować, bo mam wrażenie, że mogę go jeszcze dopracować.
wielkanocne h.m. 2016
wielkanocne h.m. 2016 (1)wielkanocne h.m. 2016 (2) wielkanocne h.m. 2016 (3)  wielkanocne h.m. 2016 (4) wielkanocne h.m. 2016 (5)

Posted on 10 stycznia 2016, in haft matematyczny, kartki, wielkanocne. Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. Wspaniałe! I jak szybko sezon zaczynasz! Szok! Jak Ty skończysz, to ja pewnie dopiero zacznę 😉

    • Agaszku, w tym roku Wielkanoc będzie dosyć wcześnie – boję się, że nie zdążę. Wolę zacząć wcześniej, bo nigdy nie wiadomo… ale cieszę się, że karteczki Ci się spodobały

  2. no i wpadłam ,w co ? w kompleksy – cudne karteczki , a tak sobie obiecałam ,że kiedyś do tego haftu wrócę ,a tu czasu nie mam 🙂

  3. Jak zawsze piękne karteczki 🙂

  4. Danusiu ślicznie zaczęłaś swój nowy sezon. Karteczki tak delikatnie haftowane, że dech zapiera.

  5. moją faworytką jest ta ostatnia,kurczaczkowa,ale wszystkie sa piękne

  6. Danusiu wszystkie kartki są piękne 🙂 Świeże, nowe wzory – fantastyczne. Ja wyszywam różne wzory przez cały rok, mam całkiem sporą gromadkę nahaftowaną, a potem w zależnosci od sezonu, czy zamówienia, komponuje z nich kartki 🙂 Pozdrawiam.

  7. Pięknie sezon rozpoczęty-uwielbiam haft matematyczny

  8. Piękne wzory. Sezon na kartki wielkanocne rozpoczęłam wczoraj i na razie mam tylko jedną, bo wyszywam tylko w niedziele.

Skomentuj

