Karteczka dla Babci

Dzisiaj kolejna karteczka. Tym razem z okazji Dnia Babci. Przyozdobiłam ją kwiatkami i listkami wykonanymi z białegozielonego papieru czerpanego Namaste. Do ich wycięcia użyłam wykrojniki: Cheery Lynn – Daisy Strip, Spellbinders – Rose Creations, Rosy Owl – Listki 5, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka, Memory Box – Botanical Stem 99088 gałązka, Poppy Stamps – gałązka – pnącze 956 oraz Rosy Owl – Pasek tło, Prima – Parisian lace. Papierowa koronka wycięta jest dziurkaczem Martha Stewart PATP – Swirling Lace. Brzegi lekko postarzone, postrzępione i przyciemnione brązowym tuszem.
dla babci
Karteczkę zgłaszam na następujące wyzwania:

Bingo – ze Skarbnicy Pomysłów –  tym razem wybrałam podwójnie: koronka, min. 3 warstwy i serwetka oraz napis, min. 3 warstwy i kwiaty



Wyzwanie #2- Dla babci i dziadzia – wyzwanie na Lemonade Blog

WYZWANIE #2
Dzień Babci i Dzień Dziadka wyzwanie ogłoszone na blogu It’s just fun

– zabawy Fan papieru czerpanego-styczeń

 

Posted on 5 stycznia 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 22 komentarze.

  1. kartka jest piękna – kwiatki cudne ,serwetka coraz bardziej mi się podoba ,a może kartka jest dla mnie ,bo ja przecież babcia jestem hi hi hi 🙂

  2. śliczna,szkoda że nie mam już babci………….

  3. Śliczna kartka. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It’s just fun!

  4. Piękne kwiatki na pięknej kartce. Powodzenia 🙂

  5. agnieszkapasjonata

    Cudne kwiatuszki! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It’s just fun!

  6. Piękna kartka- super połączenie kwiatów

  7. Piękna kartka, świetne kwiaty 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

  8. Kwiatkami jestem zauroczona 🙂 Śliczna kartka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu It’s just fun!

  9. Ciekawa praca 🙂
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

  10. Śliczna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!

  11. Dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

