Wyzwaniowo – urodzinowo

Od czasu do czasu biorę udział w wyzwaniach ogłaszanych na niektórych blogach. Nie żebym liczyła na jakąś wygraną (chociaż wygrana na pewno by mnie uszczęśliwiła 😉 ), ale po to, by stworzyć karteczkę wg pewnych wytycznych. To sprawia, że nie wpadam w rutynę i szukam innych rozwiązań. I właśnie kolejna urodzinowa karteczka powstała pod wpływem wytycznych dwóch wyzwań:
Bingo – ze Skarbnicy Pomysłów –  tym razem wybrałam: napis, min. 3 warstwy i kwiaty


i Mapkawyzwanie ogłoszone na blogu AltairArt

Oczywiście moją karteczkę zgłaszam na oba te wyzwania, a dodatkowo do zabawy Fan papieru czerpanego-styczeń . Kwiatki i listki wykonane są z żółtego i zielonego papieru Namaste

A oto i moja karteczka

d (1)

Posted on 4 stycznia 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 21 Komentarzy.

  1. jest cudna ,powodzenia w wyzwaniu 🙂 ja to zaliczam się do tych co wpadają w rutynę hi hi 🙂

    • Dziękuję ci Reniu za miłe słowa ❤ Takie wyzwania, to dla mnie pewien sposób uczenia się robienia karteczek. Ciągle mam świadomość, że jeszcze wiele można w nich poprawić

  2. Życzę powodzenia w wyzwaniu- kartka piękna. Nie wiem co Ty chcesz poprawiać ponieważ twoje kartki sa perfekcyjne

  3. Śliczna.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

  4. Kartka jak zawsze piękna, powodzenia w wyzwaniach.

    Nie wpaść w rutynę to bardzo ważne, ale czy nie męczy Cię czasem takie robienie kartek pod dyktando?

    • Dziękuję ❤
      Annettko "pod dyktando" robię tylko czasami i to jeszcze jak mi temat pasuje. W związku z tym, że nie robię kartek "do szuflady' tylko dla mojej rodzinki i znajomych wybieram tylko takie wyzwania, które mi pasują, takie "praktyczne". np. ostatnio gdzieś widziałam wyzwanie karnawałowe, lub złocisto-brokatowe, czy zimowe – w tych na pewno wie wezmę udziału, bo mi z nimi nie po drodze.

  5. Bardzo ładna i elegancka kartka 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt 🙂

  6. Świetna kartka!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu mapkowym Altair Art.

  7. Rewelacja!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt 🙂

  8. Świetna kartka, bardzo lubię prace z deskowymi papierami 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

  9. super 🙂 Dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

