„Matematyczna” z okazji narodzin

Ostatnio rzadko (z różnych powodów) w swoich pracach sięgam po haft matematyczny. Wróciłam jednak do niego, przy okazji robienia karteczki z okazji narodzin małej Haniu. Na potrzeby tej karteczki, postanowiłam przerobić na haft matematyczny jeden ze stempelków Magnolii. Całość prezentuje się tak:
dla Hani

Posted on 29 grudnia 2015, in haft matematyczny, kartki, narodziny,chrzest, roczek. Bookmark the permalink. 16 Komentarzy.

  1. Danusiu jak ta miłość pięknie śpi.
    Śliczna karteczka
    buziaki

  2. ja nie mogę…. ale fajna karteczka

  3. Cudna karteczka ! Pozdrawiam !

  4. Świetna kartka! Zastanawiałam się nad tym, gdzie ja widziałam takiego bobasa 😉 Piękny haft!

  5. wracaj częściej ,bo super Ci wychodzą 🙂

  6. Piękna :), to jeden z moich ulubionych wzorów 🙂

Skomentuj

