Ostatni rekruci

To już ostatni rekruci do mojej bałwankowej armii. Każdy z nich ma już przydzielone zadanie i w moim imieniu będzie przekazywał życzenia. Mam nadzieję, że moje bałwanki sprawią, że na twarzach obdarowanych nimi osób, pojawi się uśmiech .
bałwanki (11) bałwanki (12)

Posted on 18 grudnia 2015, in bożonarodzeniowe, inne techniki. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. super brygadę zrobiłaś 🙂

  2. Danusiu masz zagwarantowany uśmiech na twarzyczkach obdarowanych. Ja ich nie mam. Widzę tylko przez szkiełko monitora, a buzia się do nich uśmiecha i uśmiecha.
    serdeczności

  3. to już cała armia,dziękuję ci bardzo za piękną karteczkę

  4. No to teraz razem – urocze, milutkie, fajniutki i na pewno wywołały uśmiech na twarzach osób, do których trafiły.

Skomentuj

